Page contents

عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟ | گفت وگوی اختصاصی با دکتر احمدزاده

در ادامه گفت وگوهای تحلیلی پایگاه خبری «حامیان نور و قرآن» با مدیران بانکی، این بار با دکتر احمدزاده، رئیس موفق حوزه کریم خان بانک ملی ایران، به بررسی این پرسش پرداختیم که عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟ این مصاحبه اختصاصی که با حضور سیروس تیموری، مدیرعامل پایگاه انجام شد، حاوی نکاتی مهم درباره مدیریت نوآورانه، تحول دیجیتال و نقش سرمایه انسانی در پیشرفت شبکه بانکی کشور است.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۴/۰۳/۰۲

دکتر احمد زاده بانک ملی

جایگاه حوزه کریم خان در شبکه بانک ملی

اگر این سوال برای شما پیش آمده که عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟ باید گفت این حوزه یکی از موفق ترین و شناخته شده ترین بخش های بانک ملی در سطح تهران محسوب می شود. شاخص های عملکردی حوزه کریم خان طی دو سال اخیر رشد چشم گیری داشته و در زمینه هایی مانند جذب منابع مالی، رضایت مشتریان، افزایش درآمدهای کارمزدی و توسعه خدمات غیرحضوری، در میان ۵ حوزه برتر بانک ملی قرار گرفته است.

تحول دیجیتال در حوزه کریم خان

دکتر احمدزاده در بخشی از این گفتگو با تاکید بر لزوم تحول دیجیتال در نظام بانکی کشور افزود: «ما در حوزه کریم خان تلاش کرده ایم مفهوم بانکداری بدون شعبه را از یک شعار به واقعیت تبدیل کنیم. گسترش استفاده از خدمات غیرحضوری، راه اندازی میزهای مشاوره دیجیتال و تعامل با استارتاپ های مالی، بخشی از مسیر این تحول بوده است.»

نمونه ای از نوآوری های اجرا شده

از جمله اقدامات شاخص در این حوزه می توان به تجهیز تمامی شعب به سامانه های نوبت دهی هوشمند، آموزش مشتریان سالمند در استفاده از همراه بانک، و راه اندازی باجه های خدمت رسانی سریع اشاره کرد که در بهبود تجربه مشتریان نقش مؤثری داشته اند.

مدیریت منابع انسانی؛ عامل کلیدی موفقیت

در پاسخ به اینکه عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟ نمی توان از نقش کارکنان غافل شد. دکتر احمدزاده با تاکید بر جایگاه منابع انسانی در بهره وری سازمانی گفت: «ما به جایگاه همکاران خود به عنوان بازوی اجرایی و مغز متفکر عملیات بانکی نگاه می کنیم. برگزاری کارگاه های انگیزشی، استفاده از بازخورد کارکنان در سیاست گذاری داخلی، و ایجاد فضای امن تعامل از اقدامات کلیدی ما بوده است.»

تحلیل سیروس تیموری از عملکرد حوزه کریم خان

سیروس تیموری، مدیرعامل پایگاه خبری «حامیان نور و قرآن»، در جمع بندی این گفتگو اظهار داشت: «پاسخ به سوال عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟، از دیدگاه ما کاملاً مثبت و قابل الگوگیری است. نگاه علمی، چابکی سازمانی و رویکرد ارتباط محور دکتر احمدزاده، الگوی موفقی از مدیریت بانکی در دوران گذار به بانکداری نسل چهارم ارائه داده است.»

منتشر شدن مشروح گفتگو در آینده نزدیک

مشروح این گفت وگوی تحلیلی با دکتر احمدزاده، به زودی به صورت کامل در پایگاه خبری «حامیان نور و قرآن» منتشر خواهد شد. خوانندگان محترم می توانند منتظر اطلاعات دقیق تر درباره نحوه اجرا، دستاوردهای آماری و چشم انداز توسعه حوزه کریم خان باشند.

جمع بندی

در پاسخ به پرسش کلیدی عملکرد حوزه کریم خان بانک ملی چگونه بوده است؟، می توان گفت این حوزه نمونه ای روشن از بانکداری موفق، چابک و مردمی است. ترکیب خلاقیت مدیریتی، تمرکز بر فناوری، و اعتماد به توان داخلی، رمز پیشرفت حوزه کریم خان بوده و آینده ای روشن را برای آن ترسیم می کند.

انتشار دادن

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *